سلام


گفتم اولین پست سال جدیدو با سلام شروع کنم که پر از سلامتی باشه براتون.

عید و سال نوی همه تون مبارک :).

--

اسباب کشی کردیم و یکی دو هفته ای هست که توی خونه ی جدیدیم؛ خونه ای که البته هنوز در و پیکر درست و حسابی نداره و از تو خیابون خونه دیده میشه! فعلا کرکره ها همه اش پایینه تا تو این هفته یا هفته ی بعدش یکی بیاد حصارهای دور خونه رو بکشه که خونه مون از تو کوچه دیده نشه.

کمد و اینا هم نداریم. همه رو فروختیم چون اندازه شون به خاطر شیب شیروونی خونه با این خونه جور نبود و الان باید دوباره بخریم ولی هنوز نخریدیم. و این معنیش اینه که همه ی لباس ها هر جا که شده چپونده شده!

هیچ لامپی توی هیچ سقفی نداریم هنوز تو خونه مون و همچنین هیچ آینه ای!

دو تا لامپ ایستاده، از این آباژوری ها داریم که از حدود سال 2015 یا شاید زودتر با مائن. هر بار به دلیلی نشده ما اینا رو بندازیم دور با اینکه قصدشو داشتیم! و الان همین دو تا رو داریم روشن می کنیم. فکر کنم آخرین باری که ما این لامپا رو روشن کرده بودیم، همون سال های 2016 اینا بود!

--

برای وسایل زیرزمین که هیچ جایی نداریم. نصف وسایلمون توی حیاط، همین جوری زیر بارونن تا یه انباری توی حیاط بسازیم!

--

همسایه هامون همه بالای هشتاد سالن! همسایه بغلی که نود سالشه، خودش گفت. همسایه های رو به رویی هم به نظر نمیاد که زیر هشتاد داشته باشن. کلا همه شون آدمای یه دوره ان. ولی خیلی سرحالن. نمی دونم چطوریه! رو به رویی ها (اون ور خیابون، یعنی)، هر دو رانندگی می کنن. یکیشونو که با دوچرخه هم دیدیم. اون روزم از پنجره مون دیده میشد، در گاراژشو باز کرد. گاراژش مثل انباری بود. آورد دوچرخه شو کاملا برعکس گذاشت رو زمین که تعمیرش کنه!

این دو تا رو به رویی، هر دو، خیلی مهربون و خوبن. یه روز قبل از اسباب کشی اومده بودیم یه کمی تمیزکاری کنیم، داشتیم شیشه ها رو دستمال می کشیدیم، خانمه از اون ور خیابون اشاره کرد، منم احوال پرسی کردم. دیدم انگاری داره چیزی میگه. رفتم اون ور خیابون. گفت من شیشه پاک کن دارم. شما دارین با دست تمیز می کنین. دیگه شیشه پاک کنشو بهمون داد و وقتی بردم پس بدم هم گفت اگه دوباره خواستین، بیاین قرض بگیرین.

البته؛ ما دقیقا همون مارک شیشه پاک کن رو داشتیم، ولی شیشه ها یه لایه ی کامل گرد و خاک و گچ داشت به خاطر اینکه ساختمون ساخته شده بود. باید اول خاکاشو پاک می کردیم.

 منتظرم یه کمی اوضاع رو به راه تر بشه، یه کیکی درست کنم برای این دو تا رو به رویی ببرم. اینا رو باید هواشونو داشت فکر کنم، پلیسای محله ان .

یه خانمی هم اون روز با ماشینش جلوی خونه مون نگه داشت و - ما تو حیاط بودیم- باهامون احوال پرسی کرد. خودشو معرفی کرد و گفت خونه اش کجاست. خیلی خانم خوش رویی بود. اونم باید همون هشتاد اینا باشه.

--

فکر نمی کنم تا کمتر از پنج شیش ماه بعد ما بتونیم از این وضعیت اسباب کشی دربیایم.

--

علاقه ای ندارم راجع به اتفاقات پارسال بنویسم. یعنی؛ همین یه جمله رو هم که نوشتم، همه ی استرس اون دوران دوباره افتاد به جونم. یه لحظه سرم گیج رفت و حالت تهوع گرفتم مثل همون موقع ها. خودم باورم نمیشد که استرسش انقدر برام تازه باشه هنوز. اصلا باورم نمیشه که هنوز زنده ام و از اون دوران عبور کرده ام!

پارسال این موقع ها هر روز چندین بار توی ذهنم اومدم اینجا نوشتم "روزاتون شاد و شلوغ؛ شباتون آروم و عمیق. خدا نگهدار." ولی باز گفتم صبر کن. شایدم تموم شد. شایدم نخواستی واقعا برای همیشه ننویسی.

و خب الان هنوز دارم می نویسم.

تک تک آدمایی که اون موقع بهم پیام دادن رو یادم نمیاد؛ اونایی رو که یادم میاد، تک تک جمله هاشونو یادم نمیاد؛ ولی حس خوبی که از گرفتن جمله ها و پیام هاتون گرفتمو هیچ وقت فراموش نمی کنم. از همه تون ممنونم. می دونم که خیلی هاتون شاید پیامی ندادین، ولی به یادم بودین و برام دعا کردین. ممنونم ازتون.

--

امیدوارم سال جدید برای همه تون پر از خوبی، خوشی و سلامتی باشه :).

--

به پسرمون می گم خب یه کمی غذا بخور، گوشت داشته باشی. میگه مگه تو گوشت داری؟ میگم آره. ببین. دست زده به شکمم، میگه آره، تو قطرت زیاده .

--

راجع به حیوونای خونگی حرف می زنیم. همسر میگه باید با سگ بازی کنی و براش وقت بذاری. میگه اگه یه سگ بخریم، اگه من باهاش بازی کنم چقدر عمر می کنه؟ اگه من باهاش بازی نکنم چقدر عمر می کنه؟!


نظرات 27 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 11:44

شاید اینکه تیکه هایی از کتاب هایی که دوست داشته رو نوشته

سلام عزیزم،
راستش نفهمیدم چیزی که نوشتین مربوط به کدوم بخش نوشته ام بود و متاسفانه متوجه منظورتون نشدم .

سمیه سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 10:11

سلام سلام سال نو مبارک خونه نو مبارک همینکه رفتین خونه خودتون خیلی عالیه و می تونین به مرور تجهیزش کنید
راستی تازگیا یه کتاب خوندم که چرا نمی دونم همش یاد شما بودم شاید چون دوست داشتم یه تیکه هایشو یادداشت کنم تولستوی و مبل بنفش

علیک سلام عزیزم،
مرسی .
اسم کتابو شنیده ام ولی نخوندمش. حالا خوب بود؟ بخونمش؟ البته؛ اگه توصیه اش هم نکنی، باز باید برم بخونم، ببینم چه شخصیت هایی توش داشته که یاد من افتادی؟

نازنین دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 09:37

سلام، خونه نو مبارک باشه و پر از خاطره های خوب.

سلام عزیزم،
مرسی، مرسی. امیدوارم زندگی شمام پر از خاطره های خوب باشه .

مرضیه یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 00:38

سلام و سال نو مبارک ,
من خیلی کم کامنت میزارم ولی همیشه میخونمتون و حتی داستانهاتونو برای اطرافیان بازگو میکنم و کلی پزتونو میدم

پارسال که از ناراحتی هاتون گفتین با خودم گفتم یعنی چه مسئله ای باعث ناراحتی و استرس دختر سرسخت و باهوش قصه ما شده

ولی حالا خوشحالم که هم مینویسید و هم مشکلات رو پشت سر گذاشتین و هم ساکن خونه امن خودتون شدین

سلام عزیزم،
مرسی، سال نوی شمام مبارک باشه .
لطف داری عزیزم، مرسی .
ممنونم که به فکر من بودی و خوشحالم که اینجا رو می خونی هنوز عزیزم .

سمانه شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 18:15

سلام معمولی جان
سال نو مبارک، منزل نو مبارک. امیدوارم توی منزل جدید کلی خاطره ی قشنگ بسازین و دلتون خوش و روی لبهاتون همیشه لبخند باشه.

سلام عزیزم،
مرسی، مرسی :)
امیدوارم سال نو برای شمام پر از خوشی و شادی باشه :).

سحر شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 03:12

سلام بانو جان عزیز و مهربون

سلام عزیزم،
نمی دونم کامنتت کامل نیومده یا فقط سلام کرده بودی .

لیلی جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 23:48 http://Leiligermany.blogsky.com

خوش به حال همسایه ها که شما کنارشون قرار گرفتین. حتما خیلی منتظر بودن ببینن کی میاد تو خونه.
شما قدم های بزرگی تو زندگی برداشتین و ساخت خونه هم از اون سخت هاش بود. خدا رو شکر الان سقفش اون بالاست و دیوارهاش سرجاش. بقیه کم کم جور میشه.
ان شالله تو تونه تون شادی و ارامش باشه و تولدها و مهمونی ها بگیرین

امیدوارم همسایه های خوبی براشون باشیم :).
آره، خیلی هاشونو تو جریان ساختن خونه دیدیم و اومدن خودشونو معرفی کردن. کلا محله ی خودمونی ایه :).
امیدوارم خونه ی شمام همیشه پر از صدای خنده تون باشه :).

رها جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 08:45

سلام عزیزم
خونه نو مبارک باشه. امیدوارم تاابد فقط از خونه تون صدای خنده و شادی شنیده بشه و موفقیتها و شادیهاتون رو توش جشن بگیرید.
هرچه که بوده مشخصه که کاملا روت تاثیر گذاشته عزیزم، ولی ممنون که به نوشتن ادامه دادی. خیلی ساله که همراهتم، مثل یه عضو از خانواده، نمی‌خواستم یه دوست رو از دست بدم. بعضی اتفاقها اونقدر سخت و تلخه که حتی خودمون هم باورمون نمیشه که ازش عبور کردیم ( مارو به سخت جانی خود این گمان نبود) ولی خوبیش اینه که میگذره.
ازطرف من پسر شیرینتون رو ببوس. امیدوارم فارغ التحصیلی، دامادی و موفقیتهاش رو توی این خونه جشن بگیری و همیشه باعث افتخار و سربلندیت باشه.

سلام عزیزم،
مرسی . امیدوارم زندگی شمام همیشه پر از شادی و خوشی باشه :).
مرسی که این همه سال با من بودی. خوشحال میشم وقتی می بینم واقعا این همه آدم هستن که دارن منو همراهی می کنن. تنها نیستم واقعا .
. مرسی عزیزم از دعاهای خوبت .

مامان فرشته ها پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 23:33 http://Mamanmalmal.blogfa.com

سلام دوست معمولی وقطورم احوالتون چطوره؟ به به خونه نو مبارک دیگه لازم شد یه سر المان بیامالهی که توی خونه جدید فقط شادی باشه وارامش و دل خوش و سلامتی .
دوست نابغه کوچولومون رو هم بچلوووون
الهی امسال برامون بیشتر بنویسی وبلاگهای شما دوستان حکم کتاب خوندن روزمره برام داره خیلی مطالب خوب یاد میگیرم من همیشه نگاهتون و فروتنی تون رو دوست دارم

سلام عزیزم . مرسی، شما خوبی؟ حتما بیاین، خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم :).
ان شاءالله شمام هر جا هستین، زندگیتون پر از شادی باشه.
. لطف داری عزیزم. اگه خواستین برام دعا کنین، دعا کنین من واقعا همون جوری باشم که تو ذهن شما هست .

محبوب حبیب پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 14:03

سلام معمولی جان
سال نوت مبارک
پس یکسال گذشت و خونه آماده شد بالاخره. مبارک باشه. حس چیدن اولین خونه خیلیییی قشنگه. حتی وقتی مدتها ناقص هست و بایست در شرایط اسباب کشی و خونه تکونی و ... سر کنید. ان شاالله بهترین اتفاقات براتون توی این خونه جدید پیش بیاد و هیچ وقت اتفاقات پارسال تکرار که نشه هیچ، از خاطرتون کامل پاک بشه.
راستی یه غلط املایی فکر میکنم هست به جای حیوانات خانگی نوشتی حیوانات خوبی.

سلام عزیزم،
مرسی :). سال نوی شمام مبارک. امیدوارم براتون پر از شادی و حس های خوب باشه :).
ما که انقدر تو استرس اسباب کشی کردیم که راستش اصلا نفهمیدیم چطوری اسبابا رو آوردیم! نقاش که کارش تموم شد، ما پس فرداش اومدیم! هی هم به نقاشه می گفتیم کی تموم می کنی، هی یه برنامه ای میداد که میشد دو سه روز بعدش. ولی همین جوری فکر کنم دو هفته یا شایدم بیشتر تاخیر داشت. ما هم از اون ور، اون یکی خونه رو کنسل کرده بودیم قراردادشو، هی حرص می خوردیم!
حالا امیدوارم از این به بعدش دیگه خاطرات خوب باشه .
ممنونم عزیزم که گفتی. درستش کردم .

AE پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 01:36

سلام!
سال نوتون مجدد مبارک! انشاءالله که از تعطیلات با وجود سختی های اسباب کشی لذت بردین:)
خدا رو شکر که بالاخره ساخت و ساز تموم شد و تو خونه خودتون ساکن شدید
و چقدر خوب که خداحافظی نکردید باهامون، من مطمئنم خیلی غصه می‌خوردم اینطوری. شبیه این میموند که یه دفعه وسط یه رمان جذاب کاغذهای کتاب تموم شده بود :)
ان‌شاءالله که زندگی بر وفق مرادتون باشه همیشه به شادی و سلامتی

+ پسرتون جوابی داده که دیگه تا مدت ها راجع به برنامه غذاییش اعتراضی نداشته باشید
من واقعا بلند خندیدم به اون قسمت قطر!

سلام،
مرسی. امیدوارم شمام تا اینجای سال بهتون خوش گذشته باشه :).
لطف دارین شما. ان شاءالله زندگیتون همیشه پر از شادی باشه.
. آره، تازه باید قطرمم کم کنم !

بهار چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 22:37

ان شا الله خونه جدید پر از اتفاقای شیرین باشه که هر وقت بهش فکر کردین تو دلتون قند بسابن

گل پسر زود به سن تیکه انداختن رسیده هااا

مرسی عزیزم، ان شاءالله :).
.

ویرگول چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:36 http://Haroz.blogsky.com

سلام خانومی
من یه خواننده خاموش بی ادب هستم نزدیک دو ساله می خونمت و کلی از نوشتهات لذت می برم اما اگر بپرسی چرا کامنت نداده بودم، باید بگم نمی دونم
خواستم بگم از پارسال که دیگه از خونه چیزی ننوشتی فهمیدم که چقدر باید استرسش رو داشته باشی، می فهمیدم چون ما هم سال ۲۰۲۰ خونه خریدیم از روی نقشه و ساختش تا اخر ۲۰۲۱ طول کشید و نگم از استرسش. اینه که خوب درکت می کنم خیلیییی خوب
الان که اسباب کشی کردین، خوب خیال ادم خیلی راحتتره ولی خوب زمان می بره تا جا به جا بشین اماااااا یه روز بیدار می شی و می بینی دیگه هیچ کار اضافه ایی نمونده و میشه نهایت لذت رو ازش برد.
در ضمن باید بگم شناختنت حتی در حد همین وبلاگ و نوشتهات باعث افتخار

سلام عزیزم،
خوشحالم که روشن شدی این دفعه .
من خودمم دیگه خیلی به ندرت جایی کامنت میذارم. درکت می کنم :).
والا خود خونه ساختن استرسش قابل قبول بود ولی یه کلاه هایی سرمون گذاشتن آدما توی این مسیر که هنوزم باورم نمیشه. تو عمرم مجبور نشده بودم با این تعداد آدم کلاه بردار و کلاش کار کنم، اونم با این حجم از کلاه برداری های هر کدوم چندین هزار یورویی. فقط خدا رو شکر که کار به دادگاه و این چیزا نکشید. وگرنه نمی دونم چیکار می تونستیم بکنیم مایی که هیچی بلد نبودیم.
حالا خدا رو شکر که گذشت دیگه، گذشت ... .
لطف داری عزیزم. منم خوشحالم که اینجا رو می خونین .

مریم.ش سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 20:24

چقدر خوشحالم براتون... چقدر خوشحال شدم. چقدر خوب که نوشتی دوره رنج براتون به سر اومد...

ممنونم عزیزم از این همه خوش قلبی و مهربونیت :-*. ممنونم.
زندگیت پر از شادی :).

عالیه سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 15:48

سلام و سال نو مبارک...امیدوارم هر روزتون سرشار از آرامش و شادی باشه...

گاهی آدم به گذشته نگاه می کنه و با خودش میگه واقعا این من بودم تو اون روزها؟؟؟
اما به قول معروف چون می‌گذرد غمی نیست ..
و از طرفی ماهیت زندگی هم همینه ؛من که در این سن به مرحله پذیرش یا به قول عرفا مرحله رضا رسیدم
خولاصع ممنون که برامون نوشتی ، و ما رو در جریان قرار دادی .
خیر و برکت در زندگیتان جاری

سلام عزیزم،
مرسی. سال نوی شمام مبارک باشه و پر از شادی :).
واقعا همین طوره. باورم نمیشه اون آدم من بوده ام. ولی خب گذشته دیگه... .
خیلی خوبه که به مقام رضا رسیدی. دست ما رو هم بگیر ؛-).
لطف داری عزیزم. منم ممنونم از شما که این همه ساله دارین با من همراهی می کنین و اینجا رو میخونین :-*.
زندگیتون پر از شادی :).

مریمم سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 15:43

سلام عزیزم
امیدوارم سال جدید برای خودتون و عزیزانتون پر از خیرو برکت و خنده های از ته دل باشه
الهی شکر که از اون روزها گذشتی خیییلی خوشحالم که هستی و مینویسی من ازاونام که خیلی کم کامنت میدم اما همیشه به یادتم حدود ۱۱ ساله که باهاتم و از غمت غمگین و با خوشحالیت شاد شدم و هر موقع که یادت بودم برات دعا کردم
ماچ به لپت

سلام عزیزم،
مرسی، امیدوارم سال جدید برای شما هم سال خوبی باشه و پر از اتفاقای خوب :).
مرسی از همراهیت. باورم نمیشه یازده ساله با منین :). واقعا خوشحال شدم :-*.
فضای مجازی جای عجیبیه. آدم با بعضی ها عین دو تا هم محله ای داره بزرگ میشه، ولی خودش خبر نداره :).
امیدوارم خدا همه ی دعاهای خوبتو اول از همه در حق خودت اجابت کنه :-*.

زری.. سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 14:18 https://maneveshteh.blog.ir

سلام، سال نو و خونه نو مبارک باشه. من هم خوشحالم نهایتا تصمیم به نوشتن گرفتید:)
امیدوارم سال نو بغض ها کمتر و شادی ها عمیق تر باشه.

سلام عزیزم،
مرسی، سال نو و خونه ی نو شمام مبارک باشه :).
امیدوارم سال نو برای شما هم پر از شادی و سلامتی باشه :).

صبا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 01:02 https://gharetanhaei.blog.ir/

سلام عزیزم.

به به خونه نو جدید مبارک باشه.
امیدوارم خاطرات زیباتر از قبل تو این خونه داشته باشید و مراحل تکمیل خونه هم به سرعت پیش بره.

سلام عزیزم،
مرسی، خیلی مرسی :).
ان شاالله شما هم در کنار خانواده ات، با کوچولوت که ان شاالله به زودی بغل میگیریش، خاطرات قشنگی بسازین برا خودتون :-*.

دختری بنام اُمید! دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 22:15

سال نو مبارک
خونه نو مبارک
ان شالله تو این خونه همیشه صدای خنده و شادی باشه و پر اتفاق های خوب. و تو این خونه همسایه های خوبی هم داشته باشید. :)

خداروشکر که از روزهای سخت عبور کردید و چقدر خوشحالم که اون موقع تصمیم گرفتید ادامه بدید و هنوز مینویسید، همیشه از خوندن مطالب شما حس خوب گرفتم و خیلی ازتون یاد گرفتم.
همیشه سلامت و موفق باشید.

قطرت زیاده
چقدر این بچه بانکمه، خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم، مرسی :).
ان شاءالله. امیدوارم خونه ی شمام همیشه پر از خنده باشه. چه دعای خوبی واقعا :).
لطف داری عزیزم. خوشحالم که این همه وقت همراه من بوده ین .

باید قطرمو کم کنم .
قربونت عزیزم. لطف داری .

کامشین دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 21:59

سال نو و منزل نو مبارک معمولی جان
پارسال و اتفاق هاش گذشت و شما اکنون زندگی تازه در منزل نوسازی را آغاز کردید که قراره مکان شکل گیری خاطرات جدید بشه. پس بی خیال پارسال...
ولی من یادم که پارسال همین موقع ها بود که نبودی و نبودی انقدر نبودی تا دستمون آمده بود چیزی شده. راستش من هم دلشوره گرفتم. اصلا بی خیال پارسال.... مرتضی احمدی خدا بیامرز می خواند ای سال بری که برنگردی

متشکرم عزیزم .
امیدوارم سال نوی شمام، هر جا که هستی، پر از شادی و خوبی باشه.
پیام اون موقع شما رو کاملا یادمه با گذشت این همه وقت. همون موقع هم چندین بار خوندمش و با خودم گفتم چطور یه آدم می تونه منو انقدر خوب شناخته باشه که همچین پیامی برام بذاره و واقعا خوشحال شدم که دوستای خوبی مثل شما دارم .
امیدوارم هیچ سال هیچ کسی، مثل پارسال ما نباشه.

ربولی حسن کور دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 18:17 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
سال و خونه نو مبارک
حالا میخواین حیوونای خوبی بیارین؟

سلام،
ممنونم. امیدوارم سال نوی شمام پر از شادی و خوبی باشه :).
:)))، نه بابا. ما موشم نمیتونیم نگه داریم، چه برسه به سگ.
داشتیم از سختی های نگهداری حیوون خونگی میگفتیم براش.

نیوشا دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 17:38

یادم رفت خونه جدید رو تبریک بگم توی پیام قبلی!
خونه جدید مبارک، امیدوارم همیشه شادی در خونه جدید براتون باشه

مرسی، مرسی :-*.

نیوشا دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 17:36

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی براتون باشه و اتفاق های خوب بیفته
اینم برای گل پسر

سلام عزیزم،
مرسی. سال نوی شمام مبارک :-*.
امیدوارم برای شمام سال نو پر از خیر و خوبی باشه :).
قربونت عزیزم :-*.

آتشی برنگ آسمان دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 17:22 https://atashibrangaseman.blogsky.com

سال نو و خونه نو مبارک
الهی ک تمام بدی ها و تلخی ها همون سال پیش خاک شده باشه و امسال بهترین روزا در انتظار شما باشه

ممنونم عزیزم :). مرسی از دعای خوبت.
امیدوارم سال جدید برای شما هم پر از سلامتی و شادی باشه :) :-*.

سلام دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 16:57

سلام
خانه نو مبارک. امیدوارم کلی اتفاق خوب براتون تو خونه جدید پیش بیاد

سلام :)،
مرسی. امیدوارم سال نو برای شمام پر از اتفاقای خوب باشه :).

فاطمه دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 15:38

سلام دخترمعمولی
سال نو و خونه نو مبارک باشه. انشاالله در از خاطرات خوب برات باشه.
یاد نیست پارسال چه اتفاقی برات افتاد ولی هیچ موقع دوست نداشتم از اینجا بری و برای حل مشکلت دعا میکردم.
چه حس خوبی بهم داد توصیفتون از خونه جدید و همسایه‌ها. اگه عکسم بذاری که فبها المراد

سلام عزیزم،
مرسی، ممنونم :-).
امیدوارم سال نوی شمام پر از خوشی باشه :).
لطف داری عزیزم، مرسی.
یه کم خونه مون باید شکل بگیره، بعد عکس بذارم. الان که حیاطمون فقط خاک و خله فعلا :D.

کهکشانی دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 13:54

سلام دختر معمولى
سال نو مبارک ، ان شاءالله امسال، سال خیلی خوبی برای خودت و خانوادت باشه ، سرشار از سلامتی و شادی و آرامش
ان شاءالله اتفاق پارسال هیچ وقت دیگه برات اتفاق نیوفته
خدا رو شکر که به خیری گذشت و خیلی خوشحالم بازم برامون می نویسی
خونه نو هم مبارک ، الهى داخش فقط شادى باشه ، دل خوش باشه ، جشن شادى و موفقیت باشه ، پذیراى مهمون هاتون باشید به سلامتى
راستی این شبا التماس دعا دارم

سلام عزیزم،
مرسی. مرسی از این همه دعای خوبت :).
امیدوارم سال شمام پر از شادی و شیرینی باشه :) :-*.
حتما عزیزم. ما هم التماس دعا داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد